Návod jak na ukončení smlouvy s operátorem a přenesení telefonního čísla

Návod jak na ukončení smlouvy s operátorem a přenesení telefonního čísla

Ukončení smlouvy s operátorem a přenesení telefonního čísla může být pro někoho složitější záležitostí. Pokud ale postupujete podle následujících kroků, měli byste si s tím poradit bez problémů.

 

Zjistěte si podmínky smlouvy

Než začnete s ukončením smlouvy a přenesením telefonního čísla, je dobré si zjistit, jaké podmínky pro výpověď vaše smlouva obsahuje. Záleží na tom, zda máte smlouvu na dobu určitou, nebo bez uvedení důvodu. V prvním případě budete muset vypovědět smlouvu v předstihu, zatímco ve druhém případě to můžete udělat kdykoliv během trvání smlouvy.

 

Vypovězte smlouvu

Pokud chcete smlouvu vypovědět, můžete to udělat buď pomocí výpovědního dopisu, nebo prostřednictvím webového formuláře na stránkách vašeho operátora. Je důležité uvést své jméno a číslo účtu, datum vystavení vypovědního dopisu a datum, ke kterému chcete smlouvu vypovědět. Pokud máte smlouvu na dobu určitou, bude většinou potřeba poslat výpovědní dopis s dostatečným předstihem (obvykle 30 dní).

 

Přeneste své telefonní číslo

Abyste mohli přenést své telefonní číslo na jiného operátora, budete potřebovat tzv. portability čísla. Tuto službu si můžete objednat u nového operátora, který se poté postará o přenos čísla. Měli byste ale počítat s tím, že proces přenosu může trvat několik dní a během této doby byste neměli vypínat svůj telefon.

Přepojte své služby: Pokud máte u svého současného operátora připojené další služby, jako například internet nebo televizi, je dobré se postarat o jejich přepojení. Můžete se poradit se svým novým operátorem, jestli tuto službu nabízí a jakým způsobem ji můžete u něj aktivovat.

 

Zrušte svůj účet

Po ukončení smlouvy a přenesení telefonního čísla je třeba zrušit i samotný účet u vašeho současného operátora. Opět můžete použít vypovědní dopis nebo webový formulář na stránkách operátora. Nezapomeňte uvést své jméno a číslo účtu a datum, ke kterému chcete účet zrušit.

 

Proveďte kontrolu

Po ukončení smlouvy a přenesení telefonního čísla je dobré provést kontrolu, zda byl vše v pořádku přenést a zda je vše nastaveno tak, jak má být. Zkontrolujte, zda máte připojení k internetu, fungují vám všechny služby a zda jste obdrželi všechny potřebné dokumenty od nového operátora.

V případě, že máte s ukončením smlouvy nebo přenesením telefonního čísla jakékoliv problémy nebo nejasnosti, je dobré se obrátit na zákaznickou podporu vašeho současného nebo nového operátora. Ti by vám měli pomoci vše vyřešit a zodpovědět případné dotazy.

Ohodnoťte tento příspěvek!
[Celkem: 0 Průměrně: 0]
adminSt
adminSt

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.